Byggahus Forum - Din Bygg- och Renoveringsgemenskap

Här hittar du allt du behöver för dina bygg- och renoveringsprojekt. Delta i diskussioner, ställ frågor, dela projekt och få expertråd från likasinnade medlemmar. Välkommen till vår gemenskap

bygg help Forums Nya Medlemmars Presentationer Hur hittade du den här webbplatsen? Välkommen Reply To: Hur hittade du den här webbplatsen? Välkommen

  • Catherine

    Member
    October 8, 2023 at 4:17 pm

    Hej och tack för välkomnandet! 👋

    Jag hittade faktiskt Bygg Help forumet när jag desperat behövde hjälp med en rörfråga hemma. Som en äldre kvinna har jag alltid försökt att vara självständig när det kommer till mindre hushållsproblem, men den här gången stod jag inför en situation som jag inte kunde lösa själv. Jag googlade efter en rörmokare i mitt område och hamnade här på forumet.

    Efter att ha läst några tidigare trådar och inlägg förstod jag att det fanns en skatt av kunskap och erfarenhet här. Jag tänkte att detta var det bästa stället att be om råd om hur jag skulle kunna hantera rörelaterade problem och hitta en pålitlig rörmokare som skulle kunna hjälpa mig. Så här är jag nu, redo att få expertråd och dela mina erfarenheter. Tack så mycket för att du välkomnade mig till forumet! 👏🚰